המטרה, הסוגים והיתרונות של גדר סולארית

גדר סולארית היא סוג של גדר חשמלית המופעלת על ידי השמש. היא יכולה לשמש כגדר צבאית, גדר חשמלית לבעלי חיים או גדר חשמלית לכלבים. גדרות סולאריות נקראות גם "גדרות המופעלות על ידי שמש" והן מגיעות במגוון צורות וגדלים.

אין לבלבל בין גדרות סולאריות לבין גדרות פאנלים סולאריות שנועדו להניע בתים או עסקים. הם פועלים בצורה דומה לגידור חשמלי מסורתי אך הם אינם זקוקים לשום מקור חשמל מלבד השמש.

מטרתן של גדרות סולאריות היא למנוע מבעלי חיים להסתובב בנכס שלכם. זה גם יכול למנוע מהם להרוס את הגינה והצמחים שלך. גדר סולארית היא פתרון טוב לאנשים שאין להם זמן וכסף להתקין גדר חשמלית.

ישנם שני סוגים של גדרות סולאריות: 

  1. גדר במתח נמוך – שהיא רק חוט העובר לאורך היקף הנכס.
  2. גדר מתח גבוה – שהיא חוט שיש לו מספיק מתח כדי לזעזע בעל חיים.

היתרונות של גדרות סולאריות הן שהן זולות יותר מגדרות חשמליות והן קלות יותר לתחזוקה.

גדר סולארית של אורמש היא המצאה חדשה למדי שהפכה פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות. היא מהווה חלופה מצוינת לגדרות חשמליות ומספקות יתרונות רבים.

גדרות סולאריות אינן מסוכנות כמו גדרות חשמליות, הן אינן מזעזעות או מחשמלות חיות, וניתן להתקין אותן ללא כל חוטים או כבלים. הם גם אינם דורשים תחזוקה ויחזיקו מעמד עשרות שנים עם מעט או ללא תחזוקה.

למה להתקין גדר סולארית?

גדרות סולאריות שימושיות גם מכיוון שאינן יוצרות רעש או משתמשות בכימיקלים, בניגוד לגדרות חשמליות מסורתיות. הן גם קלות יותר להתקנה ולתחזוקה מאשר גדרות חשמליות מסורתיות, והן יכולות לשמש הן למטרות משק חי והן למטרות ביטחון אנושי.