כיצד מתכנן פנסיוני יכול לסייע לך

פגישה עם מתכנן פנסיוני זו משימה חשובה שיש לבצע אחת לכמה שנים או בהחלפת מקום עבודה כדי לבחון את מצבנו ולעדכן את ההתנהלות הפנסיונית שלנו. מתכנן פנסיוני עשוי לעזור לכם בהרבה נושאים ומטלות, הנה כמה מהם:

אנשים רבים מחזיקים במספר מרובה של חסכונות פנסיוניים בגלל שעברו בין כמה וכמה מקומות עבודה במהלך חייהם. מתכנן פנסיוני בראש ובראשונה יעזור לכם להכיר בכל החסכונות האלה ולאחד אותם לקרן אחת. היתרון המרכזי של מהלך כזה הוא חיסכון משמעותי בדמי ניהול ושיטה טובה יותר בניהול הפנסיה שלכם.

הכספים המופקדים לחסכונות פנסיוניים מושקעים בשוק ההון כדי שיוכל לגדול ולהוות עבורנו מקור קצבה ראוי לאחר הפרישה. ההשקעה בשוק ההון מתחלקת למסלולים הנבדלים זה מזה ברמת הסיכון והתשואה שלהם ויש חשיבות לבחירת המסלול הנכון עבורכם בהתאם לנתונים שלכם. מתכנן פנסיוני יכול לסייע לכם בהבנת המסלול הקיים כרגע עבור קרן הפנסיה שלכם ולהציג ולהמליץ בפניכם על מסלולים אחרים שייתכן ויתאימו לכם יותר באותה עת. מיותר לציין שהדבר חשוב והכרחי אף יותר אם המסלול שלכם מוגדר כברירת מחדל.

רובנו משלמים לחברות ביטוח כדי להיות מוגנים בכל מיני תחומים כמו רכב, בריאות וכדומה. לעיתים קורה שמבלי משים אנו משלמים לשני גופי שונים על אותו ביטוח וזו הוצאה שמכנן פנסיוני יכול לעזור לכם לגלות ולצמצם על ידי בדיקת כיסוי הביטוח שלכם באופן מקיף ויסודי.

המצב הבריאותי שלנו, בדומה למצב המשפחתי, משתנה ככל שעוברות השנים. מרווקים אנו הופכים נשואים והורים, מבריאים לחולים או להיפך, והתנאים שאנו זקוקים להם מבחינת סוגי הביטוח משתנים בהתאם. עלויות רבות יכולות להיחסך על ידי פגישה עם מתכנן פנסיוני שיבדוק עבורכם את התאמת הכיסוי הביטוחי להעדפות שלכם.

 רוצים ללמוד עוד על נטו תכנון פיננסי? היכנסו ללינק