על פעילותו המבורכת של ארגון מאיר פנים

אנשים רבים מכירים עמותות וארגונים שעוסקים בתרומות לעניים, ואפילו משתלבים המערך ההתנדבות והתרומה שלהם באופן קבוע. חלק מהעמותות והארגונים האלו פועלים בעיקר לקראת תקופות כמו תקופת החגים, תקופת החורף או התקופה של לפני יום השואה, אולם ארגון מאיר פנים הוא ארגון שפועל במשך כל השנה. היום נספר לכם קצת יותר על פעילותו המבורכת של ארגון מאיר פנים, על מנת שתוכלו להתרשם ממנו ואולי אפילו להצטרף לפעילות שלו.

ארגון מאיר פנים – קיץ, חורף, סתיו, אביב

ארגון מאיר פנים יודע שעניי מדינת ישראל סובלים במשך כל ימות השנה, ולא רק בעונה מסוימת או סביב עונת חגים ספציפית. לכן, פעילות ההתנדבות והתרומה של ארגון מאיר פנים מתפרשת על פני השנה כולה, ומאפשרת לאלפי נזקקים ברחבי הארץ לחיות חיים תקינים עד כמה שניתן.

מה עושה ארגון מאיר פנים?

ארגון מאיר פנים הוא ארגון מדהים שאליו משתייכים אלפי מתנדבים ומתנדבות. לאורך שנת הפעילות של ארגון מאיר פנים תוכלו למצוא מגוון פעילויות שונות, כמו חלוקת ארגזי מזון, חלוקת אוכל חם, פעילויות לילדים ולמשפחות הנזקקות בבתי התמחוי ועוד, ואין ספק שמדובר על פעילות שגורמת לנזקקים להרגיש אהובים, נתמכים וחשובים בעולם שבו אין להם הרבה משל עצמם.

איך ניתן להשתלב במערך ההתנדבות של ארגון מאיר פנים?

ארגון מאיר פנים מזמין בברכה כל מתנדב או מתנדבת שמעוניינים לקחת חלק בפעילותו. בין אם אתם מעוניינים להשתלב באופן רציף בפעילות הארגון, בין אם מתחשק לכם לבצע תרומה חד פעמית ובין אם תרצו להשתלב בכל צורה בפעילות הארגון, תוכלו לעשות זאת על ידי יצירת קשר דרך אתר האינטרנט של הארגון. זה הזמן לעשות משהו טוב בשביל הזולת, ולהצטרף לארגון מאיר פנים!