האם שאיבת שומן בבטן מתאימה לכל מי שמעוניין בה?

הבטן היא אחד מהאזורים הכי בולטים בגוף שלנו. כן, כל אחד ואחת מכם יודעים שהבטן היא מרכז הגוף, ולכן כל חולצה, מכנס או חגורה הם בעלי פוטנציאל להבליט אותה ולהתיישב עליה בצורה כזו או אחרת. היות והבטן מגיעה במגוון פורמטים – אצל חלק מתוחה, אצל חלק רפויה, אצל חלק מלאה, אצל חלק רזה וכו', לא תמיד כל האנשים מרוצים ממנה, וחלקם אף שוקלים לעבור ניתוח שאיבת שומן בבטן. אז האם שאיבת שומן בבטן מתאימה לכל מי שמעוניין בה? יצאנו לבדוק וחזרנו עם תשובות שאולי יפתיעו אתכם.

שאיבת שומן בבטן – נושא שתלוי בכל מיני גורמים

אל שאיבת שומן בבטן ניגשים כל מיני סוגים של אנשים, החל מאנשים שעלו במשקל וירדו במשקל בצורה אינטנסיבית, ועד נשים שעברו הריונות ונותרו עם בטן שיש בה שכבות שומן עודפות. האנשים האלו מביאים איתם כל מיני מאפיינים שונים, החל ממשקל שונה, דרך גיל שונה ועד מאפיינים אישיים שונים כמו רקע רפואי, ניתוחי עבר ועוד.

כל קריטריון או מאפיין כזה יכול להשפיע על ההיתכנות של מעבר שאיבת שומן בבטן. בחלק מהמקרים, ולאור ייעוץ עם גורם רפואי מוסמך, אדם מסוים יכול לגלות שניתוח שאיבת שומן בבטן עבורו עלול להיות לא מוצלח במיוחד, ואילו אדם אחר יכול לגלות שעבורו הניתוח או בלתי אפשרי.

איך יודעים אם לעשות או לא לעשות שאיבת שומן בבטן?

ברגע שאתם שוקלים שאיבת שומן בבטן, הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא לקבוע פגישת ייעוץ עם גורם רפואי מקצועי, כמו ד"ר וולף לדוגמה. רופאים מנוסים ובעלי המקצועיות והניסיון הרלוונטים יוכלו להמליץ לכם על הדרך האידיאלית עבורכם למעבר שאיבת שומן בבטן, אז זה הזמן להפסיק להתמהמה ולקבוע לעצמכם את הפגישה.