למה פריימר משמש בשגרת הטיפוח?

פריימרים הם סוג של מוצר טיפוח לעור אשר מורחים לפני מריחת מוצרי טיפוח אחרים או איפור. פריימרים יכולים להיות נוזל, קרם או תחליב. הם פועלים לשיפור מראה העור על ידי החלקת פני השטח ומילוי קווים עדינים.

פריימרים משמשים לשיפור המראה והתחושה של העור שלך, אך יש להם גם יתרונות נוספים. פריימרים יכולים לעזור לך לקבל יותר כיסוי מהבסיס, הקונסילר והפודרה שלך. הם יכולים גם לעזור לאיפור שלך להחזיק מעמד לאורך כל היום על ידי מילוי כל הפגמים בעור שלך והפיכתו לחלק.

פריימר הוא סוג של מוצר שנמרח לפני מריחת מוצרי טיפוח אחרים או איפור כדי שיחזיק מעמד זמן רב יותר ויראה טוב יותר על הפנים שלך. זה ממלא קווים עדינים ונקבוביות על הפנים שלך.

פריימר לעור רגיש או נטייה לאקנה

יש היום הרבה פריימרים בשוק המיועדים לאנשים עם עור רגיש או לבעלי נטייה לאקנה. פריימרים אלו עוזרים להפחית פצעונים ולמנוע מהאיפור שלך להחליק במהלך היום.

חלק מהפריימרים הללו מכילים מרכיבים כגון חומצה סליצילית שהיא מרכיב המצוי בחלק מטיפולי אקנה המסייע במניעת התפרצויות על ידי פילינג של תאי עור מתים והפחתת ייצור החיידקים בנקבוביות.

פריימרים הם דרך מצוינת להכין את העור שלך לאיפור. הפריימרים מגיעים גם במרקמים ונוסחאות שונות, מה שמקל על מציאת אחד שיתאים בצורה הטובה ביותר לסוג העור שלך.

אם יש לך עור נוטה לאקנה, אולי תרצה לחפש פריימרים שאינם קומדוגניים או נטולי שמן. זה יעזור לשמור על פצעונים על ידי חסימת הנקבוביות והפחתת הברק על העור. לסוגי עור שומניים, בחרי פריימר מאט שיעזור להפחית את הברק לאורך כל היום וימנע מהאיפור שלך להחליק מהפנים שלך.

מתלבטת איזה פריימר מתאים לך? היכנסי לאתר של מאק ותוכלי לבחור.